РОЛЬ ТА МІСЦЕ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ВІЙНИ У ЗАВОЙОВНИЦЬКИХ ПЛАНАХ КЕРІВНИКІВ III РЕЙХУ

Автор(и)

  • Оксана Олексіївна Яшан Черкаський державний технологічний університет, Україна

Ключові слова:

психологічна війна, нацистська Німеччина, пропаганда

Анотація

Встановлено, що, готуючись до агресії, правлячі кола нацистської Німеччини надавали великого значення організації і веденню підривної пропаганди як складової частини психологічної війни серед військ і населення країни, проти якої готувалася агресія

Біографія автора

Оксана Олексіївна Яшан, Черкаський державний технологічний університет

кандидат історичних наук, старший викладач кафедри історії України

Посилання

Волковский Н. Л. История информационных войн. В 2 ч. – Ч. 2. – СПб., 2003. – 736 с. ; Дашичев В. И. Стратегия Гитлера – путь к

катастрофе, 1933-1945 : ист. очерки, док. и материалы: в 4 т. / В. И. Дашичев ; Ин-т междунар. эконом. и полит. исслед. РАН. –

Т. 1 : Подготовка ко Второй мировой войне, 1933-1939. – М. : Наука, 2005. – 524 с. ; Михайлюк М. В. Агітаційно-

пропагандистська діяльність органів німецької окупаційної влади серед населення України (1941-1944 рр.) : автореф. дис. … канд.

іст. Наук : 07.00.01 «Історія України» / М. В. Михайлюк. – К., 2006. – 22 с. ; Салата О. Формування німецького інформаційного

простору в Рейхскомісаріаті України та в зоні військової адміністрації (червень 1941р. – 1944 рр.) / О. Салата. [Монографія]. –

Донецьк, 2009. – 357 с.

Соціологічний енциклопедичний словник / [редактор-укладач академік РАН Г. В. Осипов]. – М. : Вид-во НОРМА (Видавнича

група НОРМА – ІНФРА М), 2000. – 488 с.

Дашичев В.И. Стратегия Гитлера – путь к катастрофе, 1933-1945 : исторические очерки, документы и материалы: В 4 т. /

В. И. Дашичев ; ИМЭПИ РАН. – Т. 1 : Подготовка ко Второй мировой войне, 1933-1939. – М. : Наука, 2005. – 524 с.

Сороченко В. Принципи військової пропаганди – Режим доступу : http://psyfactor.org/propaganda3.htm http.

Аспекты теории и практики информационно-психологического воздействия. 2. Информационно-психологическое воздействие на

войска и население противника в годы первой и второй мировых войн. – Режим доступу : http://www.vrazvedka.ru/main/analytical/

lekt-02_02.shtml).

Мельник Г. С. Mass-media: психологические процессы и эффекты / Г. С. Мельник. – СПб. : Изд-во С.-Петербург. ун-та, 1996. – 160 с.

Choukas, Michael. Propaganda Comes of Age. – Washington : Public Affairs Press, 1965.

Гитлер А. Моя борьба / А. Гитлер – М. : ИТФ «Т-ОКО», 1992. – 597 с.

Аникеев А. А. НСДАП : идеология, структура и функции / А. А. Аникеев, Г. И. Кольга, Н. Э. Пуховская. – Ставрополь, 2000. –

с.

Желев Ж. Фашизм : тоталитарное государство / Ж. Желев. – М., 1991. – 336 с.

Ибраева Г. СМИ в военно-политических конфликтах ХХ века. – Режим доступу: http://psyfactor.org/lib/infowar3.htm.

Нюрнбергский процесс. [Сборник материалов. В 8 т]. – Т. 2. – М. : Юрид. лит., 1988. – 672 с.

Wedel H. Die Propagandatruppen der deutschen Wehrmacht. – Neckargemünd, 1962.

История Второй мировой войны 1939-1945 : в 12 т. – М. : Воениздат, 1974. – Т. 3. – 504 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ВІТЧИЗНЯНА ТА ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ