Володимир Яковець як представник сучасного мистецтва Черкащини

Автор(и)

  • Оксана Олексіївна Спіркіна Академія пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля МНС України, Ukraine

Ключові слова:

художник, сучасник, представник, сучасне мистецтво, патріотизм, творча інтелігенція

Анотація

Розглянутий життєвий та творчий шлях відомого українського художника, нашого сучасника, Володимира Яковця. Особливо підкреслено патріотизм митця, його любов до рідного краю, небайдужість до сьогодення та багатогранність його творчості. Автор звертає увагу на приналежність художника до сучасного мистецтва. Показана неймовірна працьовитість і талант представника черкаської творчої інтелігенції.

Біографія автора

Оксана Олексіївна Спіркіна, Академія пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля МНС України

старший викладач кафедри іноземних мов та технічного перекладу

Посилання

Вышеславский Г. Пленэры «Седнев – 88» и «Седнев – 89» и движение «Новая волна». – Режим доступу до джерела: http://bottega-magazine.com/topic/read/340/.

Соловйов О. Рефлексії 90-х // Галерея. – 1999. – № 1.

Соловйов О. «Нова хвиля» в українському мистецтві 90-х рр. // Сучасне мистецтво. – К., 2004. – С. 38-39.

Вишеславський Г. Художні процеси у сучасному мистецтві України 1990-х рр. – Режим доступу до джерела: http://www.mari.kiev.ua/PDF_2011/SM_2008/007-062.pdf.

Большой энциклопедический словарь // Сайт Словопедия. – Режим доступу до джерела: http://www.slovopedia.com/2/200/227945.html.

Чепелик О. Розглядаючи практики соціальної скульптури та естетику взаємодії // Художня культура. Актуальні проблеми: Науковий вісник. – К. : ХІМДЖЕСТ, 2010. – Вип. 7. – С. 165-175.

Чепелик О. Київ став ареною для практик соціальної скульптури. – Режим доступу до джерела: http://mari.kiev.ua/06_03.htm.

Лубенський А. Гипервизуальный проект черкасских художников: Композиция из 300 работ 53 художников потрясла воображение черкащан // Губернские ведомости. – 1997. – 3 июля. – С. 3.

Лубенский А. Новая суперакция черкасских художников // Контекст. – 1998. – 4 вересня. – № 18 (18). – С. 16.

Лубенський А. Центр України // Мій дім – Черкаси. – 1999. – № 11 (15), вересень. – С. 16-17.

Березенко Г. Апофигей неправильности // Информационный портал Черкассы. – 2003. – 4 февраля. – Режим доступу до джерела: http://www.gorod.ck.ua/news/513/.

«Антракт-7»: Черкаські художники вийшли з депресії // Сайт ВІККА-Новини. – 2010. – 1 квітня. – Режим доступу до джерела: http://www.vikka.ck.ua/ua/news.php?bl=1&pid=6&view=1306.

Лубенський А. Владимир Яковец: «Я просто описываю жизнь после катастрофы…» // Режим доступу до джерела: http://ru.wikisource.org/wiki/Ad_notam._%D0%97%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BA%D0%B8_2005/%D0%93%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D0%B0_89.

Гладун О., Яковець І. Палімпсест як симулятивна практика Володимира Яковця // Art Ukraine. – 2010. – 26 листопада. – № 5 (24). – Режим доступу до джерела: http://www.artukraine.com.ua/ukr/articles/185.html.

Могилко С. Володимир Яковець показав «Енергію кохання» // Прес-Центр. – 2010. – 24 листопада. – № 47 (279). – Режим доступу до джерела: http://pres-centr.ck.ua/tape/16303/.

Володимир Яковець. Фрагменти // Сайт Національний художній музей України. – Режим доступу до джерела: http://namu.kiev.ua/ua/expositions/bills/view.html?eid=195.

«Фрагменти» Володимира Яковця // Сайт ВІККА-Новини. – Режим доступу до джерела: http://vikka.ck.ua/ua/news.php?bl=1&pid=6&view=3413.

Бабак М. У межах провінції // Місто. – 1997. – 3 січня. – № 1 (94). – С. 9.

Бравада О. Черкащани – в епіцентрі скандального мистецтва // Прес-Центр. – 2007. – 28 лютого. – № 9 (84). – Режим доступу до джерела: http://pres-centr.ck.ua/print/news-3607.html.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ВІТЧИЗНЯНА ТА ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ