Володимир Яковець як представник сучасного мистецтва Черкащини
Ключові слова:
художник, сучасник, представник, сучасне мистецтво, патріотизм, творча інтелігенціяАнотація
Розглянутий життєвий та творчий шлях відомого українського художника, нашого сучасника, Володимира Яковця. Особливо підкреслено патріотизм митця, його любов до рідного краю, небайдужість до сьогодення та багатогранність його творчості. Автор звертає увагу на приналежність художника до сучасного мистецтва. Показана неймовірна працьовитість і талант представника черкаської творчої інтелігенції.Посилання
Вышеславский Г. Пленэры «Седнев – 88» и «Седнев – 89» и движение «Новая волна». – Режим доступу до джерела: http://bottega-magazine.com/topic/read/340/.
Соловйов О. Рефлексії 90-х // Галерея. – 1999. – № 1.
Соловйов О. «Нова хвиля» в українському мистецтві 90-х рр. // Сучасне мистецтво. – К., 2004. – С. 38-39.
Вишеславський Г. Художні процеси у сучасному мистецтві України 1990-х рр. – Режим доступу до джерела: http://www.mari.kiev.ua/PDF_2011/SM_2008/007-062.pdf.
Большой энциклопедический словарь // Сайт Словопедия. – Режим доступу до джерела: http://www.slovopedia.com/2/200/227945.html.
Чепелик О. Розглядаючи практики соціальної скульптури та естетику взаємодії // Художня культура. Актуальні проблеми: Науковий вісник. – К. : ХІМДЖЕСТ, 2010. – Вип. 7. – С. 165-175.
Чепелик О. Київ став ареною для практик соціальної скульптури. – Режим доступу до джерела: http://mari.kiev.ua/06_03.htm.
Лубенський А. Гипервизуальный проект черкасских художников: Композиция из 300 работ 53 художников потрясла воображение черкащан // Губернские ведомости. – 1997. – 3 июля. – С. 3.
Лубенский А. Новая суперакция черкасских художников // Контекст. – 1998. – 4 вересня. – № 18 (18). – С. 16.
Лубенський А. Центр України // Мій дім – Черкаси. – 1999. – № 11 (15), вересень. – С. 16-17.
Березенко Г. Апофигей неправильности // Информационный портал Черкассы. – 2003. – 4 февраля. – Режим доступу до джерела: http://www.gorod.ck.ua/news/513/.
«Антракт-7»: Черкаські художники вийшли з депресії // Сайт ВІККА-Новини. – 2010. – 1 квітня. – Режим доступу до джерела: http://www.vikka.ck.ua/ua/news.php?bl=1&pid=6&view=1306.
Лубенський А. Владимир Яковец: «Я просто описываю жизнь после катастрофы…» // Режим доступу до джерела: http://ru.wikisource.org/wiki/Ad_notam._%D0%97%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BA%D0%B8_2005/%D0%93%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D0%B0_89.
Гладун О., Яковець І. Палімпсест як симулятивна практика Володимира Яковця // Art Ukraine. – 2010. – 26 листопада. – № 5 (24). – Режим доступу до джерела: http://www.artukraine.com.ua/ukr/articles/185.html.
Могилко С. Володимир Яковець показав «Енергію кохання» // Прес-Центр. – 2010. – 24 листопада. – № 47 (279). – Режим доступу до джерела: http://pres-centr.ck.ua/tape/16303/.
Володимир Яковець. Фрагменти // Сайт Національний художній музей України. – Режим доступу до джерела: http://namu.kiev.ua/ua/expositions/bills/view.html?eid=195.
«Фрагменти» Володимира Яковця // Сайт ВІККА-Новини. – Режим доступу до джерела: http://vikka.ck.ua/ua/news.php?bl=1&pid=6&view=3413.
Бабак М. У межах провінції // Місто. – 1997. – 3 січня. – № 1 (94). – С. 9.
Бравада О. Черкащани – в епіцентрі скандального мистецтва // Прес-Центр. – 2007. – 28 лютого. – № 9 (84). – Режим доступу до джерела: http://pres-centr.ck.ua/print/news-3607.html.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Редколегія публікує матеріали, не завжди поділяючи погляди їхніх авторів, зберігає стиль матеріалів, залишає за собою право скорочувати та редагувати тексти. Автор несе відповідальність за зміст статті, достовірність фактів, цитат, дат тощо. Друковані в інших виданнях матеріали до розгляду не приймаються. У разі передруку публікацій посилання на «Історичний архів. Наукові студії» обов’язкове.